RIALFrI

Aldobrandino da Siena, Régime du corps, metà XIII sec.

Le régime du corps de maître Aldebrandin de Sienne. Texte français du XIIIe siècle, publié pour la première fois d’après les manuscrits de la Bibliothèque Nationale et de la Bibliothèque de l’Arsenal par Louis Landouzy et Roger Pépin, Paris, Champion, 1911.

Edizione digitalizzata a cura di Serena Modena

Marcatura digitale a cura di Luigi Tessarolo

Permalink:

 

 

XV. DEL SIGNE DE FLEUME.

[1] Li signes de fleume quant il abunde trop par tout le cors, si poés conoistre ke quant l'orine sera espesse et blance, lors abunde li naturex fleumes; et li autres est ki vient de grant froidure quant l'orine sera blance et se sustance sera entre es[s]pesse et coulouree; si sera li fleume douce et clere, lors sera habundance de fleume noire; et s'ele est coulouree en tel sustance si sera fleume sause; et s'ele est espesse et colouree si sera flume douce. [2] Awec çou, ki tele orine aura, il aura doleur en le tieste à le || seniestre part, de la tierce eure de le nuit en avant, et aura le visage pale et dormira serreement, et sompnira tous jours pluves et rivieres, et si habunderont tous <jours> cuiçons selonc le saveur de le maniere du fleume, et li bruira li ventres, et li cuira mal se viande, et sera pesans et lens, et aura usé viandes froides. [3] Vous devés savoir ke cist signe sont de fleume.

 

 

 

 

 

 


Notice: Undefined index: query in /home/rialfri/public_html/rialfriPHP/application/controllers/TestoController.php on line 68