RIALFrI

Aldobrandino da Siena, Régime du corps, metà XIII sec.

Le régime du corps de maître Aldebrandin de Sienne. Texte français du XIII^{e} siècle, publié pour la première fois d’après les manuscrits de la Bibliothèque Nationale et de la Bibliothèque de l’Arsenal par Louis Landouzy et Roger Pépin, Paris, Champion, 1911.

Edizione digitalizzata a cura di Serena Modena

Marcatura digitale a cura di Luigi Tessarolo

Permalink:

 

 

XXI. CAPITELES DU FROIT PAÏS.

[1] En froit paiis doit on donner plus fors medecines por les humeurs ki sunt grosses et pesans, et les puet on <plus> legierement espurgier par desous ke par deseure. [2] Et apriès çou ke dit vous avons si convient garder se li matere est petite ou grans, ou s'ele est caude ou froide et en quel liu ele est. [3] Car s'ele est en grant quantité, si couvient plus fors medecine donner que s'ele est en petite.

[4] Et selonc le liu doit on le medecine diversifier, et regarder avant que les coses que nous vous avons noumees ne soient contraires, si com les vertus et autres coses, car sans ces coses garder ne puet nus droitement ouvrer fors qu'en taske, si com font aujordui li malvais phisitiien.

 

 

 

 

 

 


Notice: Undefined index: query in /home/rialfri/public_html/rialfriPHP/application/controllers/TestoController.php on line 44